۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه

خطاهای اتصال به اینترنت

امروز قصد داریم در باره خطاها و اشکالات که در هنگام اتصال به اینترنت پیش می آید بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این راهنما آن ها را حل و برطرف کنید.

خطای شماره 600 – اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمایید این خطا نمایش داده می شود.

خطای 601 – راه انداز Port بی اعتبار است.

خطای 602 – Port هم اکنون باز می باشد و برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.

خطای 603 – بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است.

خطای 604 – اطلاعات نادرستی مشخص شده است.

خطای 605 – نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند.

خطای 606 – Port شناسایی نمی شود.

خطای 607 – ثبت وقایع مربوط به مودم اشتباه می باشد.

خطای 608 – راه انداز مودم نصب نشده است.

خطای 609 – راه انداز مودم شناسایی نشده است.

خطای 610 – بافر ندارد.

خطای 611 – اطلاعات مسیریابی غیرقابل دسترسی است.

خطای 612 – مسیر درست را نمی تواند پیدا کند.

خطای 613 – نرخ فشرده سازی بی اعتبار برای داده ها انتخاب شده است.

خطای 614 – سر ریزی بافر ندارد.

خطای 615 – Port پیدا نشده است.

خطای 616 – یک درخواست نا هم زمان در جریان می باشد.

خطای 617 – Port هم اکنون قطع می باشد.

خطای 618 – Port باز نمی شود. ( این خطا وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند )

خطای 619 – Port قطع می باشد. ( این خطا وقتی رخ می دهد که یک برنامه از پورت استفاده کند )

خطای 620 – هیچ نقطه پایانی وجود ندارد.

خطای 621 – نمی تواند فایل دفترچه راهنما را باز نماید.

خطای 622 – فایل دفترچه تلفن را نمی تواند بارگذاری کند.

خطای 623 – نمی تواند ورودی دفتر راهنمای تلفن را بیابد.

خطای 624 – نمی توان روی فایل دفتر راهنمای تلفن نوشت.

خطای 625 – اطلاعات بی اساسی در دفتر راهنمای تلفن مشاهده می شود.


هیچ نظری موجود نیست: