امروز قصد داریم در باره خطاها و اشکالات که در هنگام اتصال به اینترنت پیش می آید بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این راهنما آن ها را حل و برطرف کنید. خطای شماره 600 – اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمایید این خطا نمایش داده می شود. خطای 601 – راه انداز Port بی اعتبار است. خطای 602 – Port هم اکنون باز می باشد و برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید. خطای 603 – بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است. خطای 604 – اطلاعات نادرستی مشخص شده است. خطای 605 – نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند. خطای 606 – Port شناسایی نمی شود. خطای 607 – ثبت وقایع مربوط به مودم اشتباه می باشد. خطای 608 – راه انداز مودم نصب نشده است. خطای 609 – راه انداز مودم شناسایی نشده است. خطای 610 – بافر ندارد. خطای 611 – اطلاعات مسیریابی غیرقابل دسترسی است. خطای 612 – مسیر درست را نمی تواند پیدا کند. خطای 613 – نرخ فشرده سازی بی اعتبار برای داده ها انتخاب شده است. خطای 614 – سر ریزی بافر ندارد. خطای 615 – Port پیدا نشده است. خطای 616 – یک درخواست نا هم زمان در جریان می باشد. خطای 617 – Port هم اکنون قطع می باشد. خطای 618 – Port باز نمی شود. ( این خطا وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند ) خطای 619 – Port قطع می باشد. ( این خطا وقتی رخ می دهد که یک برنامه از پورت استفاده کند ) خطای 620 – هیچ نقطه پایانی وجود ندارد. خطای 621 – نمی تواند فایل دفترچه راهنما را باز نماید. خطای 622 – فایل دفترچه تلفن را نمی تواند بارگذاری کند. خطای 623 – نمی تواند ورودی دفتر راهنمای تلفن را بیابد. خطای 624 – نمی توان روی فایل دفتر راهنمای تلفن نوشت. خطای 625 – اطلاعات بی اساسی در دفتر راهنمای تلفن مشاهده می شود. |
۱۳۸۷ اسفند ۲۹, پنجشنبه
خطاهای اتصال به اینترنت
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر